2013. december 28., szombat

02.-Elcseszett élet

Sziasztok nagyon örülök, hogy komiztok és az új feliratkozónak is, hisz még csak a második résznél tartunk de már ennyien itt vannak. Nem is tudnám meghálálni, így próbáltam valami féle részt össze hozni. Jó olvasást kívánok és remélem ez is tetszeni fog.

Puszi: Sarah M.

"Elcseszett Élet"

"Elcseszett napok egy elcseszett bolygón"
könyv címe

Hogy elbasztuk, mi emberek az életet? Igen.Mi emberek nem tudjuk merre mennyünk. Olyanok vagyunk, mint a kutyák akik keresik a gazdit. Gazdi nélkül elveszettek vagyunk, nincs aki feladatott osszon ki. Végtelenül heverünk az úton, kiszolgáltatottak vagyunk. 

Fekete szoknyám szél hatására fellibbent. Szemeim találkoztak apám tekintetével. Elmúlt az idő, fiatalos arca átváltozott ráncos idős arcá. Hibázott...hibáztunk.Szenvedünk..Elment. Tekintetem elvándorolt anyu koporsójára. Szeretlek Anya...

A zongorán elkezdett szólni az a dal, melyet anya hallgatott. Visszaemlékeztem a múltra, s fájó emlékekkel hagytam, hogy a dal magával ragadjon.Abbahagytam. Vártam, hogy betipegjen az ajtón a magassarkújában, vártam a jelenlétét. Elvárni a világtól, hogy igazságos legyen, mert jó voltál és megérdemled, olyan mintha azt kérnéd a kutyádtól, hogy jelöljön be Facebookon.

Megpróbáltam elmenekülni az arcomat égető könnyek elől, mert talán nem akartam beismerni a gyengeségemet. Talán a magányomban és a fájdalmamban akartam gázolni. Vagy a sírás is olyan, mint bármi más, amit teszünk.
-Jó most kérem mennyen ki a lányával szeretnék beszélni!-apám lassan megsimogatta a fejem, mintha gondos apának tűnne és kiment.-Mesélj most mit érzel?-fordult felém a pszichológusom.Válaszoljak?Persze, hogy nem.
-Nekem bátran válaszolhatsz nem mondom ele senkinek!-nézett rám nagy boci szemekkel.
-Elhagyott!-szólaltam meg. Szemeivel arcomat fürkészte.-Életemben először éreztem meg, mit jelent a soha szó... naponta százszor is kimondjuk ezt a szót, de nem is tudjuk, mit beszélünk, amíg nem találkozunk egy igazi "soha többé"-vel.De amikor olyan valaki hal meg,akit szerettünk... akkor, elhihetik, nagyon is jól megértjük, hogy mit jelent, és borzalmasan fáj. 

A "beszélgetés" óta, felvásárlóm  a gyógyszertárat annyira kezelhetetlenek tituláltak. Ha az ember átérezné anya halálát, megértené a gondomat. Talán az emberek nem értik, elvesztünk.Érzelmek nem uralkodnak már. Vége van..Sohase fogjátok megérti, mi a Világ...

Besétáltam a terembe. Árgus szemekkel figyelték lépteimet a többiek. Látom már én leszek a kirekesztett lány. Körül néztem és próbáltam a tekinteteket kerülni.Egy hely volt..egy fiú mellett. Fogadunk belé szeretek de ő nem fogja viszonozni és vége az életemnek megint..Na gyerünk első nap a gimiben.



7 megjegyzés:

  1. szia Sarah olvastam a komid es rögtön ujra rámentem az oldaladra ahol megláttam az utolsó komid ami ennek a blognak a linkje volt...nagyon örültem hogy végre ujra olvashatok tölled egy blogot és rögtön neki is kezdtem az olvasásnak...mégindig eszméletlenül irsz..nem találok éppeszü szavakat ...ez a lány stílusa nagyon passzol az enyémhez ..ezért is foglak végig követni téged az irományaid során...mai napig nem értem hogy tudsz ilyeneket kitalálni ...remélem egyszer a könyvtárban olvaslak majd
    puszi : Hatalmas rajongód : Csenge x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Brooklyn T.!

      Köszönöm, hogy olvastad a komimat, nagyon örültem neki, mikor meglátom az epilógusnál a kommented. Örülök, hogy illik a lány stílusa, mivel magamról írtam^^ Köszönöm a komidat tőled sokat jelent. Biztos lehetsz benne^^ Te ingyen meg is kapod^^
      Puszant: Sarah
      Ui: A mai napig a valóságból kapok ihletett. Az igazságot írom^^ :*

      Törlés
  2. Drága barátnőm! NAGYON szépen köszönöm, hogy továbbra is írsz, hisz az író lélek ott rejlik benned, már pedig szerintem ki kell használni ezt a lehetőséget.
    Amikor odaértem ahhoz a két mondathoz, amit este beszéltünk, felkiáltottam, hogy: OMG! Benne van! *.*
    Elsem hiszem, hogy ilyen jó író barátnőm van. A rész pedig gyönyörű és átélhető lett! Siess a kövivel! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Barátnőm^^ Köszönöm^^ hogy itt vagy és komizol sokat jelent ez számomra ^^ Persze hogy beletettem olyan szépen megfogalmaztad nekem^^ Nekem is van gyönyörű író barátnőm^^ Köszönöm sietek.
      Ui: tényleg köszönöm

      Törlés
  3. Fantasztikus!!! FANTASZTIKUS!! <3 Puszi:Gina

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus!!Annyira át tudom érezni azt amit írsz....Fantasztikusan írsz!Én is nagyon nagy rajongód lettem már most az elején!!!Remélem egyszer tényleg lesz könyved amit tudok olvasni!

    Puszi:Bius! <3
    Ui.:Remélem lesz több blogod is mert én az előzőt is olvastam és az is szuper volt!

    VálaszTörlés